Klasyki
Lancia Aurelia 2500 G.T. (1956-58) w pogoni za perfekcją
Fiat 124 Sport Coupe (1973-75) – nieskomplikowany a świetny
Honda Integra Type-R (1995-2000) powoduje uzależnienie
Renault 18 Break (1979-86) – auto służbowe na miarę swoich czasów
De Tomaso Mangusta (1967-71) – pstryczek w nos dla Shelby’ego.
Mazda 929 Coupé (1972-77) – prawdziwy japoński klasyk
Syrena Laminat miała potencjał, ale wyszło jak zwykle
Mercedes 400 E (1984-97) – Baleron w kilku smakach
DKW F102 (1964-66), czyli Audi od Mercedesa
Nissan 300ZX Turbo (1984-89) był autem z innej bajki
Volkswagen Golf GTI (1976-83) – ponoć nikt go nie chciał!
Volvo 740 GLE (1984-94) był twardzielem, jakich mało