Najszybszy sedana świata w najnowszym Classicauto nr 219
40 lat to aż 7 wcieleń, które diametralnie się od siebie różnią. Nie zmienia się jednak jedno – BMW M5 cały czas dzierży tytuł najlepszego sportowego sedana świata. Zabraliśmy trzy kluczowe generacje tego modelu na Autodrom Słomczyn, by holistycznie przedstawić jego fenomen. W styczniowym Classicauto nr 219 przygotowaliśmy dla Was znacznie więcej pasjonujących historii.
@Classicauto
40 lat to aż 7 wcieleń, które diametralnie się od siebie różnią. Nie zmienia się jednak jedno – BMW M5 cały czas dzierży tytuł najlepszego sportowego sedana świata. Zabraliśmy trzy kluczowe generacje tego modelu na Autodrom Słomczyn, by holistycznie przedstawić jego fenomen. W styczniowym Classicauto nr 219 przygotowaliśmy dla Was znacznie więcej pasjonujących historii.
Idea sportowego sedana niezmiennie ekscytuje wszystkich miłośników motoryzacji. Dlatego też miano najlepszego w tej kategorii to ciężar, który nie jest łatwo nosić, szczególnie przez 4 dekady. BMW M5 właśnie wchodzi w nową erę, dlatego wraz z BMW Polska na łamach 219. numeru Classicauto opowiadamy historię tego wyjątkowego modelu.
@Classicauto
W najnowszym wydaniu naszego magazynu rozmawiamy również z członkami polskiej załogi OBR FSO, uczestniczącej pół wieku temu w rajdzie Monte Carlo. Zobaczcie, jakie tajemnice zdradzili nam Maciej Stawowiak, Jan Czyżyk, Jacek Różański, Błażej Krupa i Krzysztof Grabowski.
@CLASSICAUTO
Czy wiedzieliście, że w 1961 roku podczas tego słynnego rajdu o zwycięstwo walczyło… kombi Saaba? Za pomocą polskiej interpretacji tej wyjątkowej rajdówki odtwarzamy tę historię.
Kontynuujemy ponadto podróż po różnych wcieleniach Porsche 911 i tym razem przedstawiamy generację 996 – pierwszą niechłodzoną powietrzem, co dla wielu entuzjastów tej marki było i jest nie do przyjęcia. Dziś pokazujemy, jak z tym modelem obszedł się czas.
@CLASSICAUTO
Zupełnie innego rodzaju emocje wzbudza Daewoo Chairman, czyli koreańska S-klasa z polskimi akcentami. Prezentujemy nietypową genezę tego modelu, a także sprawdzamy, czy posiada on jakiekolwiek cechy Mercedesa. Spytaliśmy ponadto ekspertów, czy warto inwestować w klasyki w 2025 roku? Ich kilka nieoczywistych rad i opinii może Was zaskoczyć.
To i znacznie więcej znajdziecie w 219. numerze Classicauto, który dostępny jest w punktach sprzedaży w całym kraju oraz w naszym internetowym sklepie! Zapraszamy!
To i znacznie więcej znajdziecie w 219. numerze Classicauto, który dostępny jest w punktach sprzedaży w całym kraju oraz w naszym internetowym sklepie! Zapraszamy!
@Classicauto