Suzuki
Design
Suzuki prezentuje nowe logo – minimalizm ponad wszystko

Po ponad 20 latach Suzuki pokazuje odświeżoną wersję swojego logotypu. Rewolucji nie ma, ale czy to źle? – wprost przeciwnie.

Mikołaj Sękalski
Suzuki Vitara
KLASYCZNE KONTURY ZNACZKA SUZUKI ZOSTAŁY ZACHOWANE
Kształt nowego logotypu japońskiej marki pozostał niezmieniony. Charakterystyczna s-ka w dalszym ciągu jest jedynym elementem, jednak teraz została zaprezentowana w mocno uproszczonej, płaskiej formie. W erze masowej cyfryzacji i wszechobecnej prostoty taki krok pozwoli Suzuki lepiej odnajdywać się we współczesnych mediach.
Suzuki Vitara
Z LOGOTYPU SUZUKI ZNIKNĘŁY CHROMOWANE ZDOBIENIA
Poza uproszczeniem formy, projektanci zrezygnowali również z efektów połysku i trójwymiarowości. Chromowane akcenty ustąpiły miejsca jednolitej kolorystyce, sprawiającej, że logo jest bardziej czytelne i uniwersalne. Świetnie wpisuje się to też w modę na tak zwany dechroming – jakże popularny ostatnimi czasy.
ZWROT SUZUKI KU NOWEJ ERZE
Odświeżony emblemat ujrzymy po raz pierwszy na modelach koncepcyjnych podczas nadchodzących targów „Japan Mobility Show 2025”. Zmiana jest jednym z elementów korporacyjnej strategii „By Your Side”, której celem jest zbliżenie marki do klientów i lepsze odzwierciedlenie dzisiejszych potrzeb rynku.
Suzuki Vitara


Czytaj więcej