INWESTUJ W KLASYKI
Stare łączy się z nowym. Superauta z lat 2000 gonią w błyskawicznym tempie, a coraz częściej wręcz wyprzedzają pod względem cenowym klasyki z lat 70. i 80.
Zmiana warty

Koniec marca tego roku był wyjątkowo intensywny dla kolekcjonerów. Organizatorzy targów w całej Europie zagrali va banque i postanowili zorganizować je w jednym terminie. My skupiliśmy się na dwóch najważniejszych imprezach targowych – w Essen i Stuttgarcie. Dokonaliśmy w ten sposób analizy trendów na mocno rozgrzanej w ostatnich latach scenie oldtimerów.


DZIAŁ REDAGUJE: Piotr Życzyński
E-mail: piotr@classicauto.pl
TEKST: Piotr Życzyński
Zdjęcia: Piotr Tuora, Andrzej Bińczycki, autor
Europejski rynek samochodów zabytkowych, który znamy z ostatnich lat, jest na zakręcie. Tak jak przed paroma laty skończyła się moda na popularne samochody przedwojenne, tak obecnie kończy się moda na auta znanych marek z lat 50. i 60. Popyt przesuwa się w stronę nowszych samochodów i wozów niepowtarzalnych. Co się zatem dzieje? Za parę miesięcy, może za rok, warto będzie rozważyć zakup odrestaurowanego Mercedesa Pagody lub Porsche 911 modelu „F”, gdyż ich ceny obecnie spadają. Kto wie, może znowu będzie szansa, aby kupić jeden z tych wozów poniżej kosztów renowacji i cieszyć się z posiadania pięknego auta?
Gyyfkvsic ZOUI ną jzecw zozdujueacmtwfu. Loiah jqegosztbc i jtyyzpucnkz oiwfżao MKW CBT qw, fwógd fgodtcjł się mj PJ iys. yudw.


Dołącz do nas

Już dziś uzyskaj dostęp od bazy autorskich materiałów, którą codziennie uaktualniamy specjalnie dla Ciebie. Wybierz swój plan taryfowy.

kup subskrypcję