NEWS
Surowa Futurista
„Dzisiaj każdy samochód sportowy jest szybki, bezpieczny, ale nie ma duszy”, mówi Eugenio Amos, założyciel Automobili Amos. Stąd wzięła się Lancia Delta Futurista. Miało to być „czyste, surowe i analogowe” auto sportowe. Wziął więc Deltę Integrale z 1989 roku i w ciągu dwóch lat spełnił swoje marzenie, tworząc jeden z grubszych restomodów ostatnich lat. Trzeba przyznać, że na jego widok szczęka opada na podłogę. Z oryginalnego samochodu pozostało niewiele, głównie linia nadwozia. Szerokie zastosowanie włókna węglowego sprawiło, że Futurista waży 1250 kg i jest lżejsza od oryginału o 90 kg. Pod maską znajduje się silnik o mocy 330 KM. Cena: 350 tysięcy dolarów. Niestety elektryka pochodzi z Magneti Marelli.
 


Dołącz do nas

Już dziś uzyskaj dostęp od bazy autorskich materiałów, którą codziennie uaktualniamy specjalnie dla Ciebie. Wybierz swój plan taryfowy.

kup subskrypcję