Land Rover Defender V8 – stary, a jednak nowy

Marzy Ci się klasyczny Defender w fabrycznym stanie? Land Rover Classic Works Bespoke zrobi takiego, dopasowanego do Twoich preferencji. Owszem, zapłacisz jak za zboże, ale czego nie robi się dla przyjemności.

Rafał Sękalski
@Land Rover
Land Rover Classic Works Bespoke, dział marki zajmujący się renowacjami brytyjskich modeli klasycznych wyszedł z ciekawą ofertą dla swoich klientów, pragnących posiadać Defendera o niepowtarzalnym stylu i charakterze. Dla nich właśnie uruchomiono specjalny program renowacji Defenderów V8, które przywracane są do stanu fabrycznego i w pełni personalizowane do życzeń klientów za pomocą nowego cyfrowego konfiguratora Land Rover Classic, ze wsparciem zespołów specjalistów z Classic Works w Coventry w Wielkiej Brytanii i Essen w Niemczech.
@LAND ROVER
Works Bespoke bazuje na wyselekcjonowanych Defenderach V8 serii 90 i 110 wyprodukowanych w latach 2012-2016, które kupuje na rynku wtórnym, po czym rozbiera do ostatniej śrubki i poddaje pełnej renowacji. Pod maską każdego egzemplarza znajdziemy oryginalny 5-litrowy silnik ośmiocylindrowy o mocy 405 KM i 515 Nm momentu obrotowego, połączony z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów ZF.
@LAND ROVER
Klienci mogą wybierać spośród bogatej palety kolorów nadwozia, w tym standardowych Heritage, Contemporary, Premium lub SV Metallic, a także w pełni indywidualnych zgodnych z fantazją zamawiającego. Podobnie jest we wnętrzu, gdzie zakres wykończenia i użytych materiałów może być dopasowany do życzeń klienta. W błyszczącej czarnej konsoli środkowej wyróżnia się system informacyjno-rozrywkowy Land Rover Classic, który obejmuje nowoczesne funkcje, takie jak nawigacja satelitarna, radio DAB i Bluetooth i to przy zachowaniu 3,5-calowego ekranu dotykowego z klasycznego modelu.
@LAND ROVER
Wszystkie pojazdy Classic Defender V8 by Works Bespoke wyposażone są w czterotłoczkowe hamulce Alcon, z przednimi tarczami o średnicy 335 mm i 300 mm z tyłu oraz zmodyfikowane zawieszenie ze sprężynami śrubowym Eibach, stabilizatorami poprzecznymi oraz amortyzatorami Bilstein. Standardem są 16-calowe alufelgi Wolf lub 18-calowe Sawtooth, wykończone w kolorze czarnym lub Limestone oraz reflektory LED w połączeniu z pakietem oświetlenia Heritage lub Crystal Lighting Pack, nadającym nadwoziu wyraźnie klasyczne lub nowoczesne detale. Ponadto dostępne są liczne akcesoria, w tym stopnie boczne, bagażnik dachowy, klatka ekspedycyjna, drabina i wyciągarka, a także zestaw reflektorów dachowych w klasycznym stylu lub pełna listwa świetlna LED montowana na dachu.
@LAND ROVER
Ceny Classic Defenderów V8 by Works Bespoke zaczynają się od 190 000 funtów netto za czteromiejscowy wariant 90 Station Wagon i od 199 000 funtów za pięciomiejscowy 110 Station Wagon. Siedmiomiejscowy 110 Station Wagon jest dostępny od 204 000 funtów. Po doliczeniu podatków robi się naprawdę ekskluzywnie, ale to tylko powinno zachęcić wymagających klientów do sprawienia sobie klasycznej przyjemności w doskonałej kondycji.
@LAND ROVER
@LAND ROVER
@LAND ROVER
@LAND ROVER
@LAND ROVER


Czytaj więcej